Total Pageviews

Wednesday, October 1, 2014

PROGRAM TITIAN PLASTIN ANJURAN PERSABAH SANDAKAN DAPAT SAMBUTAN

OLEH: SHAIMON S JUMADI

SANDAKAN:-  Program Titian  Kasih Plastin  anjuran  PERSABAH Cawangan Sandakan yang diadakan  di Taman Merpati  kelmarin mendapat sambutan yang menggalakan.

Program yang dimulakan dari jam 9.00 pagi dan berakhir pada jam 4.00 petang telah dihadiri sera,ai lebih 150  orang khususnya yang terdiri daripada remaja wanita dan lelaki.

Setiausaha PERSABAH  Sandakan  Theresa Thomas Lau berkata tujuan program ini diadakan adalah untuk menyedarkan kepada para belia Islam tentang kekejaman Isreal terhadap rakyat Plastin tanpa ada rasa belas kesihan tergadap kanak-kanak yang tidak berdosa itu turut terkorban  akibat  perbuatan zalim pihak zionis plastin.

Disamping itu juga ia akan memboikot agar rakyat di negara ini tidak akan menggunakan dan membeli  produk-produk keluaran Israel   yang ada dipasaran di negara ini.

Ahli Parlimen Libaran Datuk Hj Juslie Ajirol telah merasmikan program tersebut  antara lain beliau memuji tindakan PERSABAH kerana menganjurkan program sebegini yang julung-julung diadakan di daerah ini.



No comments:

Post a Comment